Kapsalon alinea

8 essentiële regels voor een bezoek aan een barbershop Utrecht

Geplaatst op

Blijkbaar zijn er enkele dingen die je kunt doen om je volgende kapperszaak vlotter te laten verlopen, voor jou en je kapper. We geven je acht tips om de beste barbershop Utrecht klant te worden die je maar kunt zijn.

  1. Wees niet ongeduldig. Een goede barbier heeft waarschijnlijk een drukke barbershop Utrecht. En een goede barbier neemt zijn tijd. Ze proberen altijd vast te houden aan hun agenda, maar zo komt het niet altijd uit, vooral niet met kieskeurige klanten. Spring bovendien niet in de stoel zodra de vorige cliënt uit de stoel stapt.
  2. Wordt niet gek van haren. Er vallen veel haren naar benden bij een barbershop Utrecht, maar daar is de cape voor.
  3. Verwacht niet dat je barbershop Utrecht een goochelaar is. Het is altijd nuttig om een ​​inspirerende foto te maken, maar de persoon op de foto heeft een andere kwaliteit haar en hoofdhuid.
  4. Knik niet met je hoofd. Instemmen is natuurlijk, soms zelfs aangemoedigd. Maar praat met je handen, niet met je hoofd. Als je barbier Rogier zijn handen op je hoofd legt om het te stabiliseren, is dat het internationale teken om te stoppen met bewegen.
  5. Leg geen mandaten neer, laat de barbier Utrecht de tools kiezen. Eis geen schaar omdat je denkt dat het beter afloopt. Vertrouw op je barbier Rogier.
  6. Wees niet te kieskeurig. Je barbershop Utrecht is blij om het kapsel naar wens aan te passen. Je betaalt gewoon voor een knipbeurt, niet voor vijf.
  7. Kom niet op met rommelig of vies haar. Kam, je haar en zorg ervoor dat het schoon is.
  8. Wees niet raar over het geven van een fooi aan een barbershop Utrecht. Gebruik het als een kans om te zeggen hoeveel je van de kapsel houdt. Het verdient dus meestal de voorkeur om de fooi aan je kapper te geven, niet aan de receptionist.

 

 

Gerelateerde berichten

Over ons

Check onze blogs. Je zal zeker verrast zijn door de opties.

Contactgegevens

Via info @ kapsalonalinea.nl neem je eenvoudig contact met ons op. We beantwoorden je vragen zo snel mogelijk.

© 2025 Alle rechten voorbehouden